Gårdagen

Efter jobbet så åkte jag direkt till Motala till min frissa Loppan.
Klippte och slingade mig.
Älskar verkligen att komma direkt från frissan!
Jag vet att många tycket att det känns bäst efter typ 2 veckor, men inte jag.








Blont, rött och kort =)

Gjorde även iordning ögonbrynen och färgade dom.

Efter det åkte jag tillbaka till Linköping och träffade Becca.
Vi gick och köpte oss varsin kebabsallad och tog med oss hem till henne.
Sen satt vi och snackade.
Tittade på klockan en stund senare och upptäckte att den va 21.40!!! (kom dit typ 18.25)
Fasen va tiden går när man sitter och pratar om allt mellan himmel och jord...
Kul och trevligt som fasen!
Bestämde att vi skulle ta en vinkväll om ca 2 veckor, kommer garanterat
att pratas, skrattas och ha't skittrevligt då med!

Hemma vid 22 och då gick jag in och glodde lite på datorn sen va det sängdax.


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt med slingor! Gillar de röda skarpt!

2012-06-14 @ 22:47:22
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0