Vad har hänt de senaste dagarna?

INTE ETT JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!
 
Lördagen:
Gjorde inte ett skit
 
Söndagen:
Gjorde inte ett skit
 
Måndagen:
Gjorde inte ett skit (spelade spel på mobilen i 14 timmar i sträck)
 
Tisdagen:
Gjorde inte ett skit (spelade spel på mobilen/datorn i 15 tim i sträck)
 
Ondagen:
Har inte gjort ett skit idag heller!!!! (läst en bok och spelat spel på mobilen)
 
Hur har min semester varit??
SKITTRÅKIG!!!!!!!!!!
 
Hade jag planer för mån-ons, JA DET HADE JAG!
Ville Peter, NEJ DET VILLE HAN INTE!
 
Vill inte snacka skit så jag ger mig där.
Men jag har mått väldigt dåligt de senaste dagarna (märks kanske) och
misstänker att det inte kommer att ändra sig den närmsta tiden...
 
SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0