Shopping...igen...

Fasen då!
Skulle ju sluta shoppa...går så där måste jag erkänna...
Drog iväg till Frida igår för att "byta" Korfu-kort.
När det va gjort gick vi till afro-butiken för att kolla löshår.
Dom hade! Frågan är bara vad man ska ha?? Allt från typ 250:- till 850:-.
Sen drog vi och lämnade in mina nya skor på klackning och gick upp till
Klädjätten som ligger i samma köpcentrum.
Där hittade jag grejer!
 
Denna snygga kjol va nedsatt från 299:- till 199:-.
Frida köpte oxå en men i grönt.
 
Sen köpte jag typ min första klänning i mitt liv!
Asså en som jag verkligen vill ha.
Har köpt till bröllop förut men det blir inte att man använder den mer sen...
Känner mig skapligt nöjd!
 
Sen va det Ikanohuset som gällde!
Gick runt lite och Frida shoppade bla bikini på rea.
Hamnade på Glitter som hade 75% =)
 
Detta kostade ca 25:-
 
Och detta ca 20:-
 
Dom här örhängena 17.50:-
 
Och den här 10 :-
 
Skapliga klipp va?
Hamnade sedan på Åhlens och köpte det här:
 
24:- gick det här på
 
Sen var det dags för lunch och det blev pizzabuffè...
Jag vet!!! Men det va sååå gott!
Efter lunchen drog vi in på Ikea.
Där köpte jag 3 blommor för 12:-/st, nåt pynt att ha i en vas och papplådor
att ha mina bröllopsgrejer/tidningar i.
 
Svängde in på Maxi en sväng innan hemfärd och lyckades bränna 250:- till...
17.30 släppte jag av Frida (va hos henne 11.30) så det blev en skaplig shoppingtur.
Men det va skönt att få vissa saker gjorda, tycker inte om att ha saker som
hänger över en...
 
Va tycker ni om grejerna jag har köpt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0