Shopping

Shopping är min favoritsyssla nu för tiden =)
Idag va jag på stan med Linda!
 
Nu är jag på väg ner till stan
 
Så här va min outfit för dagen
 
 
Vi började med att luncha på Ming och sen va det dags/kört!
Linda ville gå till Skopunkten och som vi alla vet så är jag inte
speciellt svårövertalad när det gäller skoaffärer...
Men jag va inte så orolig för sist jag va där (inte länge sen) så
fanns det ingenting jag ville ha.
MEN! Ack va jag bedrog mig!
 
Började med att hitta dessa juveler 199:-
Fortsatte med att hitta dessa 199:-
Har flera snarlika med kunde inte låta bli.
Sköna och snygga.
 
Och kom sen på att det va "ta 3 betala för 2" och kom dessutom på
att Peter och jag ska ju börja gymma till hösten och jag har inga skor
till då, så!!!
Jag köpte ett par till! 249:-
 
Alltså 448:- för dessa 3 par skor =)
 
Vi förtsatte sedan till HM.
Där köpte jag det här:
 
Har fått nått jäkla ryck så jag kan inte låta bli att köpa duschcreme!!!
Har nu säkert 8 st oöppnade...Så den här åkte med hem och så självklart
ett lila nagellack.
Det jag målar mina tånaglar med är slut och måste hitta nåt liknande...
Jag har redan köpt 2 st olika och nu blev det ett till...
 
Och så hittade jag en väska!
Behöver en som man slänger över huvudet när man är på krogen och
dansar! (eftersom jag har börjat gå på Harry's igen efter att ha upptäckt
att det är så jäkla bra musik och så har dom gjort om på övervåningen
till ett rent dansgolv, så jäkla kul!!!)
Den kostade endast 149:-
 
Sen gick jag in på Dressman och köpte en pikètröja i lila till Jeppe för 75:-
(det va halva priset) Den ska vara till bröllopet...nästa år...
 
 
Sen sa jag att nu får det va bra och så åkte vi hem =)
 
När jag kom hem så det första Jeppe sa va att hans glasögon hade gått sönder...
Suck...bara att plocka ut bilen igen och dra ner till Ikanohuset.
Frågade Henke innan jag åkte(som tjänar MER än dubbelt så mycket som mig)
om han kunde hjälpa till med ett par nya till Jeppe men jag fick ett klockrent NEJ!
Idiot! Det är ju hans son vi pratar om! Ska han gå utan?
Tog med mig ett av mina gamla par och frågade om dom kunde sätta över dom bågarna
till Jeppe's glasögon och det fixade dom!
Hon sa: men jag vill ha 20:- för jag va tvugen att sätta dit en skruv....
Men va fan! Tack så in i h-vete! 20:- Great!!!!!
Jag blev så jäkla lättad och glad så vi gick till HM och köpte en skjorta till Jeppe!
 
149:-
 
Nöjd med dagens inköp =)
Iofs dumt att bränna så mycket pengar första dagen man får lön men
va fasen...det är ju så kul!
 
Va tycker ni om mina inköp idag?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0