Tillbaka...

Tog mig ett litet uppehåll från bloggandet...
Det va inte meningen men tiden har bara flygit iväg tycker jag...
Hmm...vad har hänt då...

I fredags hade vi ju pubkväll i föreningen. Först va jag hos grannen Bella och tog mig ett par glas vin.
Eva (en annan god granne) kom oxå dit!
När vi kom ner till lokalen så var det iaf lite folk där, trevligt!
Senare på kvällen kom Peter oxå. (han ville bara få de små i säng först)
Jättetrevlig kväll!

I lördags gjorde jag inte många knop, skönt!

I söndags hände det inte heller mycket förutom ett litet möte!
Peter började bli sjuk med halsont...=(

I går jobbade jag, tog mig en liten tur på gåbandet och rekade hotell i Köpenhamn...

Idag...pust, suck, stön...När jag skulle åka hem från jobbet så lös det 3 lampor på instrumentbrädan...
Alla 3 betydde att det va fel på bromsarna...Jag ringde Peter, som inte svarade, så då ringde jag "min"
bilverkstad. Han trodde att jag skulle kunna ta mig hem men skulle känna så att bromsarna tog först...
Lagom läskigt! Va fan! Bromsar är ju skapligt viktigt på en bil liksom!
Nåja, jag tog mig hem. Läste på lite i instruktionsboken o insåg att jag borde kolla batteriet och växellådsoljan
innan jag åker till verkstaden. Vill ju inte skämmas ifall det är nåt sånt simpelt...
Det fanns olja o batteriet visade att det inte skulle va nå fel.
Peter o jag drog iväg. Dom trodde att det kunde vara ett tillfälligt fel men jag ville ändå att dom skulle
kolla ordentligt!
Så nu står min lilla tjej kvar på verkstaden över natten...snyft.
Imorrn kommer dom att ringa och gud vete fan hur dyrt det kan bli...
Fortsättning följer...


Min guldklimp!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul med pubkväll =0) det har vi aldrig haft med någon av våra föreningar. Hoppas att det inte är något dyrt fel på bilen.

2012-01-31 @ 23:58:00
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0