Min kära son

Idag är det 17 år sedan min största son kom till världen!
Förlossningen var det värsta jag har gått igenom i hela mitt liv(fortfarande)!
Men när Jocke kom upp på magen så visste jag direkt att det va det bästa jag har gjort!
(Naturligtvis är Jesper oxå det bästa jag har gjort men det visste jag ju inte då...)

Det är ganska svårt att förstå att jag har en son på 17 år!
Jag känner mig helt ärligt inte så gammal så att jag kan ha ett barn på 17 år...
Jag har redan nu (tyvärr med hjälp av skitsnack från hans far oxå) märkt att han håller på o slita sig loss från sin mor...Jag förstår ju att det händer till slut men det känns konstigt att ta hand om honom i så många år och att han verkligen va tvungen att förlita sig på en mamma och helt plötsligt ska man bara släppa och låta dom flyga fritt...
Jag hoppas bara att hans far inte har lyckats förstöra vår relation, varken nu eller i framtiden...


2004 (9 år)


2006 (11 år)


2008 (13 år)


2010 (15 år)


2011 (16 år)


Sista kortet jag har som är närmast 17 år, på julafton!

Älskar dig min son, så in i helvete!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0