Hej hej

Mitt liv är skit igen...som vanligt är väl snart dags att säga...
Jag försökte göra det rätta med det blev tydligen helt JÄVLA fel!!!

Peter's mormor dog för ett tag sen och begavningen ska vara den 3 feb.
I och med att jag bara har träffat henne 1 gång och dessutom blivit typ hotad av Peter's
bror så sa jag att jag inte ville följa med på begravningen.
MEN! Jag sa till honom 4 ggr att om han verkligen vill så följer jag med o stöttar honom.
Han svarade: det behöver du inte.
Jag sa sen att jag iaf tar ledigt från jobbet och följder med till Eskilstuna.
Han är ju inte bra i nacken och fortfarande yrslig ibland så han är inte så förtjust i att köra så långt själv.
Så då tänkte jag att jag följer med ifall det skulle hända nåt på vägen och så finns jag ju iaf där för stöttning
före och efter begravningen.
Och då tänkte jag att jag kan väl passa på o höra med min vän Anna som är mammaledig om hon skulle
vilja komma till E-tuna o fika med mig(under tiden begravningen är) och sen kunde Peter och jag passa på o träffa Peter's vänner Morgan o Camilla när vi ändå är där.
Det blev heeeeeeeeeeelt feeeeeeeeeeeeel!!!!!
Han tyckte att jag va en hycklare som ville få det att låta som att jag åker upp för hans skull när mitt intresse egentligen låg i att träffa Anna och Morgan & Camilla....
Hur fan kan det bli sååå fel?
Gjorde jag fel nånstans så snälla berätta det för mig för jag fattar ingenting!
Jag frågade ju honom flera gånger om jag skulle följa med men han sa ju nej??!!

Va gör jag för fel?
När jag frågar honom om hur han mår så blir han förbannad för att jag tjatar...
Ringer/messar jag honom inte tillräckligt ofta eller inte frågar honom hur han mår,
då bryr jag mig inte...
HUR FAN SKA JAG GÖRA DÅ???????
Vad jag än gör så blir det fel...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur man vänder sig har man rumpan bak! Du vet vad jag tycker Lena! Ta kommandot över ditt liv, se till att DU mår bra. Man lever bara en gång och det livet går inte i repris!

2012-01-17 @ 08:58:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0