Sportlovstripp

Igår tog Peter, Jesper och jag oss en tripp till Norrköping.
Jag hade svaga planer på att åka till Ullared men...
7 timmar i bil för att irra runt i ca 2 tim kändes inte smart.
Dessutom när jag har varit där har jag sagt åt Peter varje gång att
han ska påminna mig att inte åka dit nästa gång jag börjar tjata...
Så vi åkte som sagt till Norrkökping ist.
Vi började med att äta på ett kababhak som Peter o jag gillar.
Grabbarna tog kebabtallrik och jag en kababsallad.
Sen gick vi lös på stan.
Hittade inte jättemycket men Jeppe blev nog skapligt nöjd.


På JC/Brothers/Sisters hade dom 70% på allt... Kostade ca 50:-


Ca 50:-


Ca 50:-


Och leggings för 65:- till mamma


Lite annorlunda och i strl M men det kan gå...


79:- på New Yorker.

Det roliga va att Jeppe sa att han inte skulle köpa nått grått eller vitt...
Det blev 3 vita t-shirt av 4...haha
Jag hittade många skitsnygga t-shirts som han ratade tyvärr
men det är väl bäst att han får välja själv så det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0