Ska jag el inte...

I lördags när jag va nere på stan så provade jag ett par stövlar på Deichmann.
Jag ställde tillbaka dom och sen provade jag dom igen...
Dom satt bra men jag va inte riktigt övertygad om färgen så jag ställde tillbaka dom igen.
Har funderat hela helgen om jag gjorde rätt och berättade det för mina jobbarkompisar.
Dom tyckte jag skulle köpa dom så igår fm ringde jag ner o la undan dom till em.
När jag kom ner så hade dom lagt undan fel skor! Grrrr!
Men vi hittade dom iaf. Jag provade dom och köpte dom.
Dom kostade 299:-, hade dom kostat 199:- så hade jag köpt dom redan i lördags...
Såg då en skylt att man kunde köpa 2 par reaskor och få andra paret till halva priset.
Jag hittade ett par streetskor till Jeppe för 99:- som hade kostat 229:- och skulle nu då kosta 49:-!!!!
Jag köpte ju givetvis dom med och dom passade i princip perfekt, kul!


Jeppe's skor


Dom är gråa


Va tycker ni? Ska jag behålla dom?

Kommentarer
Postat av: Anna

Behåll! Om du ångrar dig efter att ha haft dem ett tag kan du ju alltid sälja dem på blocket ;)

2012-02-14 @ 12:02:36
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0