Shopping

I lördags åkte jag ner på stan för att luncha med Carro.
Vi va jäkligt tajta för några år sedan, när jag började spela bowling.
Men när Henke o jag skulle skiljas så blev det en förändring...
Vi kommer nog aldrig att bli så takta igen men en lunch el fika nångång ibland kan ju gå för sig.

Jag va inne på Cubus och hittade ganska fula tights...
Dom kostade bara 49:- och va jättesköna i materialet så jag köpte dom till att ha som mysbyxor hemma.
Va även inne på Ur & Penn och köpte ett halsband för 40:-.
Gillar verkligen att fynda!
Va även inne på Deichmann och provade ett par stövlar men kunde inte bestämma mig så det blev inga...



Ser faktiskt snyggare ut på bilden än i verkligheten,så då kan ni ju förstå...


Svart/grått i färg typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0