Resa!

Jag har glömt att berätta en rolig sak!
Peter och jag har bokat resa till Köpenhamn =)
Vi åker lördag den 28 april och åker hem tisdag den 1 maj.
Vi åker tåg och det tar ungefär 3,5 tim o det tycker jag är överkomligt så det fick bli så.
Vi bet 181:-/pers dit och 295:-/pers hem, helt ok!
Hotellet ligger klockrent på horgatan...men det har fått bra omdömen och va billigt som f-n så vi tog det!
Jag tror det var ca 1500:- för 2 pers för 3 nätter, bra pris va?
Dessutom ligger det 2 min fr station, 5 min fr Tivoli och ca 8-10 min till Ströget. Kanon!
Vi var där i maj fre-sön förra året och det va kanon så jag är jätteglad att vi ska dit igen!
Det blir en jäkla massa shopping, Tivoli, Ströget, Zoo mm.
Förra året hittade jag ganska mycket kläder och till bra pris oxå så jag hoppas på det iår igen...


Bjuder på en traditionell bild från Köpenhamn
(tog en del kort sist vi var där men visar nya när vi har varit där ist)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul!

2012-02-22 @ 16:48:25
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle också vilja åka någonstans! För tillfället känner jag mig instängd. Men Malva är nog frisk i morgon och då kan vi komma ut lite igen. :0)

2012-02-23 @ 22:39:56
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0