Lördagen

Va lite orolig i helgen om hur jag skulle må på lördagen...
Va ju som sagt på sjukan och fick andningshjälp i fredags...
Mådde inte sämre i lördags  så vi bestämde vi oss för att chansa...
Dennis hämtade oss strax efter 17 och vi åkte hem till Frida och honom.
Dom bjöd på fläskfilè, kokt potatis och rosèpepparsås, gott!
Vi drack lite gott och satt o tjötade lite.
Vid 20.30 gick vi mot Konsert och Kongress.
RAW kl 21.00! Så jävla bra det va! Vi skrattade så in i bomben!
Kan jag definitivt tänka mig att gå på igen!
Vid 23.45 va det slut och vi gick till puben De Klomp!
Där va det ganska dyrt och tyst så vi tog varsin öl (cider) och gick vidare till Pitchers.
Där va det lite mer fart och vi tog oss lite mer att dricka.
Klockan va rätt mycket när vi skulle hem och jävligt kallt!
Alla på stan sprang omkring och jagade taxi i ren panik, det va ca -20 grader...
Vi fick tag i en till slut och kom hem iaf.
En jäkligt trevlig kväll och jag är glad att jag kunde gå!







Satt på rad 8 så vi hade bra platser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0