Lördag

Så skönt att det är helg!
Jag älskar mitt jobb men helg är alltid helg!
La mig inte förräns vid 03-tiden inatt pga av tittande på bowling på nätet
så jag vaknade ca 10.15.
Gjorde mig snabbt i ordning och åkte till min vän Fia.
Vi snackade och spelade Back Gammon som vanligt =)
Tyvärr blev visiten kort för både hon och jag skulle iväg.

Jag kastade i mig lite uppvärmd wok och gick sen för att dela ut lägenhetspärmarna.
Just det! Dom är äntligen klara för utdelning, skönt SA JA!
Det va bara strax över 30 st som dök upp av 116 så vi får väl anta att resten dyker
upp på tisdag kväll när vi har den andra och sista utdelningen...

Efter det gick jag hem och hämtade Jocke och vi tog oss en 45 min lång promenad.
Jättetrevligt med sällskap och lite (eller mycket faktiskt) vuxenprat om nutiden och framtiden.

Nu sitter jag med ett äpple och en kopp te framför laptopen och tv-datorn och väntar på att
bowlingen ska sätta igång från USA.

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0