Fan!!!!

Jag blev smittad iaf...=(
Peter har varit sjuk hela veckan med halsont, hög feber, orkeslös i kroppen och hosta...
Hoppades att jag skulle klara mig men icke...
Släpar iaf min kropp till jobbet iaf idag.
Det tråkiga med allt är att vi har inte gjort ett skit sedan i september och morgendagen har jag sett fram emot länge.
Jag gav Peter biljetter till RAW i julklapp. Dom kommer hit på turnè imorrn.
Jag hoppas verkligen att jag är så pass att jag kan gå o att astman el förkylningen inte bryter ut mer.
Dessutom skulle Peter ha gått på hans mormor's begravning idag...
Men sjukdomar, dåliga bilar o snöoväder satte stopp för det.


Ingen rolig syn på diskbänken men nödvändigt

Uppdatering av min bil:
Dom hittade inget fel! Weehaa!
Kul men ändå nervöst för stämmer det verkligen...
Dom tog dessutom inget betalt så det va ju snällt!
Peter's bil skulle kosta 11200:- o fixa...och helt ärligt så är den nog inte värd mer än typ så...
Så vi va o tittade på en "ny" bil på volvo...
Hittade en S60 (ÄÄÄÄLSKAR VOLVO) som vi blev förtjusta i.
Det va skitful färg på den men inredningen va helt underbar!
Endast 1 ägare och den gick jättefint!
Årsmodell-04 och har gått 10 000 mil. 

Får se på måndag om vi blir bilägare till en S60... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0