Blä!

Kanske inget roligt att läsa om...men dock en uppdatering iaf!
Jag va tvungen att åka till vårdcentralen för att få hjälp.
Astman blev för svår. Syresättningen i blodet va bara 90 när jag kom in men...
det värsta va nog att efter att ha "andats" 2 ggr och fått 12 astmatabletter så låg den den kvar på det...
Dom ville skicka upp mig till akuten för där finns det bättre grejer men jag ville inte...
Så dom skickade en remiss dit upp iaf jag skulle behöva åka upp uder helgen iaf.
Det känns iaf skapligt( läs:fortfarande astma men hanterbar) än så länge o jag hoppas fortfarande på
att kunna gå på RAW imorrn.
Kanske en önskedröm eller helt puckat men va fan...har betalt över 600:- för biljetterna och som dessutom
va en julklapp till Peter och vi har inte gjort ett skit på jättelänge så jag har verkligen sett fram emot det här...
Morgondagen får utvisa helt enkelt.


Mina medeciner.
Betapred är tabletter som jag löser i vatten och äter endast vid atmaanfall.
Symbicort är en ny medicin som jag fick idag, den ska inhaleras.

Håll tummarna nu för att jag mår bättre imorrn och kan gå på RAW!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att jag håller tummarna! Synd att Peter inte kom iväg, men skönt för dig att du inte tog ledigt och sen inte kom iväg! kram

2012-02-03 @ 20:53:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0