Alla hjärtans dag

Jag trodde helt ärligt att jag skulle få göra ett mysigt inlägg om det...
Men det sket sig! Jag försöker glömma o gå vidare istället.
Det har kännts bra nu men igår blev jag nertagen på jorden igen...
Hoppades bara på en fin blombukett...är det för mycker begärt....
Peter kom hem med 3 sketna, fula, dåliga, korta som fan-rosor...  Och det han sa va väl värst:
Jag hittade inget annat så det fick bli det här...
Va fan, är jag inte värd mer???
Hur tänkte han?
Jag skiter i o åka till nåt annat ställe och titta efter nåt, de får fan duga el?
Jag blev så jävla ledsen...Jag vet inte varför jag reagerade så hårt men det gjorde jag...
Jag hade tvättat, diskat o grejat och bakat hans favoritkakor (kärleksmums) och dessutom
tryckt ut 3 av dom som hjärtan...OCH jag hade varit o köpt 2 flaskor vin och ett par öl...
Men dom fick han inte...Jag blev så jäkla besviken att han inte hade tänkt på mig o "planerat" 
så han blev utan...

 Han gör mig ledsen!!!!



Den här buketten har jag fått av Peter för några år sedan...
Hade det varit för mycket begärt...att få en sån...

Tydligen...så istället fick jag dom här...


Jävligt ynkligt va???
Pinsamt o visa bild men sån är verkligheten...



Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, fy vad dåligt! Jag förstår att du är besviken! Då hade han väl lika väl kunnat skita i att köpa blommorna över huvudtaget! Fanns väl kanske någon annan blomma eller något annat han kunde köpt istället!

2012-02-15 @ 21:17:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Jag håller med Anna! Och annars hade han kunnat köpa en bok el något annat som passade dig, det måste ju inte vara blommor...

2012-02-17 @ 00:43:00
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0