5 ÅR!

Idag firar Peter och jag 5 år tillsammans!
Det har varit väldigt stormigt genom åren men för första gången
så känns det som att det här kommer att gå.
Jag har aldrig gett upp och jag har verkligen kämpat, för jag har trott
att det är meningen att det ska vara vi.
Jag älskar honom så otroligt mycket och min högsta önskan är att han ska fria till mig...
Det har inte hänt och jag tror inte att det kommer att hända på väldigt länge...tyvärr 
men jag hoppas att det nångång kommer att ske och att det inte dröjer allt för länge...

Jag har köpt 20 rosor till honom och har skrivit ett litet kort.
Jag la även dit en dajm som jag vet att han tycker om.
Dessutom så kommer jag att ge honom (oss egentligen) första betalningen på resan till
Zakynthos i augusti och resan till Köpenham i april/maj.
Jag hoppas att han blir glad för det.








Kreta april-10


Thassos juli-10


Zakynthos aug-11

Jag älskar min Peter så otroligt mycket och vi har det så bra ihop!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vilken vacker bukett!!! Grattis i efterskott på er dag!

2012-02-26 @ 16:56:46
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad underbart att det känns så bra! Ett jättegrattis till er båda på er stora dag!

2012-02-26 @ 21:40:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0