Så gött

Alltid lika kul att gå till frissan.
Vi klippte inget för Dessa tyckte inte att håret va så
slitet så varför lägga pengar på det liksom...
Gjorde bara slingor, 349:- tackarrrr!
 
Pratade även om frisyren inför bröllopet.
Det verkar kunna lösa sig rätt så bra faktiskt!
Det enda va att det skulle kosta 2500:- att bara fixa löshår
fram för att dölja min hårtunnhet och så ska jag ha löshår bak
för att få längden och så är det ju jobbkostnaden...
Landar jag på typ 5000:- då eller???
Så löshåret fram får jag faktiskt skita i.
Tror att det kan bli bra iaf.
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja förlängning är verkligen svin dyrt :(

2012-12-16 @ 18:49:11
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0