Ögonfransförlängning

Igår va jag ju och förlängde ögonfransarna.
Det tog över 2 timmar.
Fick lite ont i nacken och ryggen av att ligga på en brits så länge...
men vill man vara fin får man lida pin.
 
 
 
 
 
Va tycks?
Visst är det en jädrans skillnad?
Nu när jag ser det så här svart på vitt så är det ju sååå fint!
Frågan är om jag orkar springa så ofta som det krävs
för att hålla dom så här fina...
Dom håller ca 2-3 veckor bara...
Sen kostar det ju en slant oxå.
 
Hör av er om ni vill veta var jag har gjort dom =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

snyggt:) ja de blir sådan grym skillnad

2012-12-29 @ 10:42:55
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Kattis

Asfint!! :) var tredje vecka är ju ganska ofta faktiskt..

2012-12-29 @ 12:37:49
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Katta

Snacka om skillnad!! Å va snyggt det blev! Riktigt bra å passar dig jättefint! <3

2012-12-29 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0