Lite deppig

Måste bara skriva av mig lite...
Har lite svårt att hantera mina känslor just nu...
I vanliga fall brukar det gå bra att förtränga käslorna men 
vissa dagar känns det extra jobbigt.
Inte ens ett litet telefonsamtal var man värd...
Varken på min födelsedag eller på Julafton...
För er som inte vet så pratar jag om min mamma och pappa.
Jag vill inte dra allt skit här men kände att jag va tvungen och skriva nåt.
Känner mig så jäkla ledsen, värdelös och betydelselös...
Extra jobbigt va att mina barn inte va hemma.
Som tur är så hade jag iaf Peter!
Tyvärr gjorde jag nog hans Julafton mindre bra med tanke på mitt humör
och min skit...
 
Äntligen är Julafton över och jag kan blicka framåt!
 
Hoppas er Julafton va bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är varken värdelös eller betydelselös! Det är dina föräldrar som dragit den stora nitlotten som valt att inte umgås med dig!

2012-12-25 @ 11:58:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: alexandra

förstår att det måste var tungt. men tänk att du blev en sådan bra och omtänksam person :P :) tänk vad mycket de missssssar och a det är verkligen något de får leva med och säker kommer ågra längre fram. kram

2012-12-25 @ 14:18:19
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0