Komplimang

Fick en väldigt fin komplimang av Peter igår.
Han sa att det verkligen syns att jag har gått ner
i vikt och tror att det kommer att bli svårt för mig
att gå ner de 10 kg jag vill för då kommer jag att
se ut som ett benrangel!
Tack det va snällt sagt men jag tror definitivt att jag
kan ta bort 10 kg från det jag väger nu.
Att det kommer att bli svårt och gå saktare ju mer jag
går ner, det vet jag.
Kommer snart att få vara nöjd om jag går ner 0,5 kg/vecka.
Ska kanske väga mig på söndag och då har det gått 6 dagar
från förra vägningen.
Hoppas verkligen på 1 kg men kan nog inte räkna med det...
Så är det 0,5 ner så får jag (väl) vara nöjd.
Mitt mål är iaf att komma dit så jag slipper be Peter väga mig.
Jag har en siffra jag har sagt åt Peter att säga till när jag kommer
till så jag kan börja väga mig själv, hoppas att jag är där snart/nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0