Hemma från jobbet

Va tvungen att gå hem från jobbet idag...
Kommer att va hemma iaf imorrn oxå.
Har så jäkla ont längst nere i ryggen och
har inte en susning om varför.
Kände att det "klånkade" i typ torsdags och i fredags
började det göra ont och sen har jag haft ont sedan dess.
Har badat, kört med värmekudde, tabletter, smöjt med zon
men ingenting hjälper.
Åkte till jobbet idag och hoppades på att det skulle sluta göra ont
när man blev typ varm i kroppen av att jobba men det sket sig...
Köpte voltarensalva på apoteket idag och tjejen sa att jag skulle
smörja in 4 ggr om dan så imorrn kör jag järnet på det!
Har smöjt mig en gång iklväll men känner ingen skillnad tyvärr.
 
Är bara så jäkla rädd att det är nåt allvarligt skit...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch hoppas det släpper!!

2012-12-10 @ 22:33:39
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0