Fint fika besök

Idag kom min vän Helene på besök.
Hon är alltid så glad och go så man kan inte
bli annat än glad själv när man träffar henne =)
Helene ska vara väldigt involverad på mitt bröllop.
Hennes man ska våran fotograf hela dagen och hon ska
vara den som är brevid med smakråd och tips.
Ev om jag inte väljer att gå till frisören så ska hon
göra min bröllopsfrisyr.
Jag är så glad att ha henne i mitt liv och jag är så ledsen att
vi inte har haft så jättemycket kontakt de senast åren men
det har vi börjat ändra på nu!
Det är mycket mitt fel för det har varit tufft att skiljas och få ihop en ny familj.
 
Hon är en vän som ALDRIG skulle hugga en i ryggen, inte ens
säga det minsta lilla dumt om en.
Accepterar alla precis som dom är.
Ställer alltid upp!
Jag tror att jag helt ärligt skulle kunna säga att hon är den mest godhjärtade
människa jag känner.
Vill aldrig att hon ska försvinna ur mitt liv!
 
Är så glad att Rohbert och Helene kommer att vara med och
dela Peter's och min stora dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0