Stockholm del 3

Sista dagen...
Jag gick ut en snabbis och shoppade lite på morgonen.
Åt sedan en brakfrukost som man gör när man är på hotell.
Varken Peter eller jag är egentligen frukostmänniskor men
när det vankas hotellfrukost så låter man ju inte bli...
Checkade ut och ställde väskorna i ett rum och gick för att träffa Gunilla.
 
Hon jobbar brevid LO-huset.
 
Gick sen en sväng på stan
 
Lite roligt med storstäder är att det sitter en massa konstigt folk
på gatorna och ser roliga ut
 
Va på Hötorget och köpte kantareller, jordgubbar och sparris
 
Köpte även blommor där som jag alltid gör när jag är i Stockholm
 
 
Det är så fint med blommor.
Jag har sagt till Peter att hade vi bott i Stockholm så hade jag förväntat
mig en blombukett ganska ofta.
Dom är inte alls dyra.
 
Innan vi åkte hem så fyllde vi på magen lite.
Peter åt Mc Feast & Co och jag en cheese och en milkshake
 
Om man ska summera denna resa:
Jo det va väl kul...
men jag vete fan om det är värt så mycket pengar som det ändå gick...
Tycker nog att Stockholm är lite överreklamerat...
Det kommer nog att dröja innan vi åker dit igen.
 
Jag "jagar" ju alltid kändisar när jag är där och brukar typ aldrig få se några...
men denna gång såg jag 3 st.
Egentligen 2 för den tredje vet jag knappt vem det är...
Jonas Wahlström från Skansen, Charlie från Lyxfällan och Samuel  Fröler
i Skärgårdsdoktorn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0