Shopping

I torsdags åkte jag ner på stan för att träffa Frida.
Vi va inne i 3 affärer. Den första handlade  jag inte i och sen gick vi och fikade.
Då tänkte jag: ska det bli första gången jag kommer hem utan att shoppa nåt?
Det vore ju iofs gött.
MEN!
Då fick Frida för sig att vi skulle gå till en affär och leta efter örhängen till mig.
Jag har funderat på dom jag hittade på Paxos och har ångrat mig att jag inte köpte
dom och är orolig att inte hitta några till bröllopet.
Klart! Det blev t o m en matchande ring! Inte skitbilligt men helt ok ändå!
Jädrans nöjd är jag!
 
Vill inte avslöja för mycket så ni får bara en lite kik.
648:- för både ringen och örhängena.
 
Gick in en snabbis på New Yorker oxå.
Tycker inte att det är skitbra i Linköping så jag va inte orolig att jag skulle hitta nåt.
MEN! Än en gång hade jag fel...
 
179:-, som hittat!
Vill egentligen inte köpa några kläder nu eftersom jag tydligen har lyckats att lägga på
mig under sommaren fast jag tycker att jag har varit skapligt duktig och tänkt mig för, iaf lite...
Men den va så snygg och priset va rätt och jag ska fan ner i vikt så den kommer att sitta
skitfint sen!
 
Efter det så sa vi hej då och jag åkte hem.
Åt middag och begav mig sedan upp till Bella för vinkväll =)
Satt där i några timmar och filosoferade och hon hjälpte mig att antagligen lösa
en del grejer med hår och sånt, hoppas jag...
Vet ju inte riktigt hur jag ska göra ett år framöver nämligen.
Kommer nog att skita i att lägga pengar på att gå till en frisör utan bara låta Bella toppa
mig ytterst lite och sen skiter jag nog i slingorna oxå och färgar mörkt.
Kommer nog inte att vara skitsnygg det närmsta året men va gör man inte för att vara
fin på sin bröllopsdag!
Dessutom känner hon en tjej som ska börja sista året på frisör nu och hon ska fråga
henne om hon skulle vilja göra håret på mig på bröllopsdagen.
Naturligtvis så lär vi göra en provfrisyr men jag tror inte att det är nå större problem,
för som jag vill ha det nu så är det inte så komplicerat.
Lär förhoppningsvis bli bra pris oxå!
 
Senare på kvällen gick vi ner till Peter så han slapp sitta själv.
Dessutom skulle Bella's Micke sova eftersom han går upp 04.15 på mornarna för att jobba...
Blev en hel del att dricka och vi kom inte i säng så tidigt...
Lite surt så här efteråt för Peter och jag hade tänkt att festa till det på fredagen och det
pallade vi inte kan jag säga...
Men vi hade trevligt i torsdags och man ska inte ångra sånt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0