Dagens träning

Tänker gå ut JÄKLIGT lugnt ska ni veta!
Jag har jobbat min första dag på 8 veckor och det va ett rejält träningspass!
Jag har ont ta mig fan överallt!!!
Ändå va jag så jävla duktig (tycker verkligen det) och gick ut och tog en promenad
på 45 min när jag kom hem!
Har dessutom tvättat flera omgångar, bakat mina snacksrutor, diskat och gjort middag
så nu undrar jag när jag ska slockna... Vaknade 05 imorse och kunde inte somna om...
Går nog lite på adrenalin men jag känner att tröttheten börjar smyga sig på.
 
På väg till jobbet imorse
 
Va ändå så här pass glad innan jag tog min promenad.
 
Mina snacksrutor på väg in i ugnen
 
Nu är det god natt för mig!
Sov gott mina vänner, det lär jag göra!
(Bara kroppen slutar värka...)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är ju bra att du får ta ut dig på jobbet, en massa gratis träning!!

2012-08-27 @ 22:29:58
URL: http://reising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0