Vägning

Vägningen gick som vanligt åt helvete!
Jag fattar inte??!!
Motionerar 2 tim om dagen och slarvar inget med maten...
-0,4 kg på 2 veckor... =(

Mätningen gick nog bättre.
Va 3 veckor sen och så här gick det:

Midja                  - 3,5 cm
Mage                  - 3,5 cm
Höger lår            - 1 cm
Vänster lår         - 2,5 cm
Höger arm          - 1,5 cm
Vänster arm       - 2,5 cm
Ovanför bysten  - 2 cm

Vete fan vad jag ska göra...Jo maila min PT i em.
Jag tappar ju iaf i centimetrar...
Känner ju på kroppen att det händer grejer.
MEN! Man vill ju ha resultat på vågen...
Tänker inte vänta 2 veckor tills nästa gång tror jag...
Vi får se hur jag känner nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0