Tisdagen

Idag åkte jag direkt ner på stan efter jobbet för att träffa min vän Helene!
Vi har inte träffats på säkert 1 ½-2 år så det va dags!
Hon är en helt underbar människa, snällare får man leta efter.
Hon lever efter kristen tro men respekterar alla människor trots om deras val är tvärt
emot hennes. Det är beundransvärt!
Hon ställer alltid upp, är alltid sprundlande glad (har helt ärligt ALDRIG sett henne i närheten
av nedstämd) och har ett otroligt varmt hjärta.
Det får absolut inte gå lika länge tills nästa gång vi ses!

Kom hem lite sent, ca 18.45.
Hade lovat mig själv att springa intervall på gåbandet i 30 min idag så jag frågade Peter om
han kunde vara snäll o göra middagen medans jag tränade och det gjorde han, tack!

Tittade sedan en liten stund på Brynäs-Färjestad för att sen gå till pingislokalen.
Vi spelade i ca 1 tim för att sedan undersöka det nya gåbandet som har blivit insatt där.
Det va betydligt stadigare än mitt men så kostade det ju därefter oxå...
Jag gick o joggade lite för att testa det ordentligt så det kan man ju kalla bonusträning =)

Sitter nu här lite svettig och ska snart hoppa in i duschen för att sedan krypa ner med Peter och
titta på den nya serien Alcatraz.
Den börjar på måndag på svensk tv och den är helt klart sevärd!


Om jag nångång åker till San Fransisco så kommer jag definitivt besöka Alcatraz!

För övrigt gott folk, så vill jag bara meddela att Brynäs spöade skiten ur Färjestad
och det innebär att Färjestad är utslagna och Brynäs är i SM-final!!!!!!!!!
Jag är skitglad, Peter är mindre glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0