Pucko!

Susanne på mitt jobb har varit igång igen...
Jag frågade häromdagen tjejerna på mitt jobb om dom kunde hojta till om dom visste nånstans där dom sålde billig köttfärs och då sa Susanne: Jag vet, dom har för 39.90/kg på Hemköp.
Jag tog mig en titt i deras blad igår kväll men såg inget så jag frågade henne imorse om hon va säker på sin sak.
Hon blev uppenbart irriterad och sa att hon va där i tisdags och köpte.
Jag åkte dit efter jobbet och vad tror ni...visst fanns det köttfärs för 39.90 men för 500 gram!!!!
Idiot! Det blir ju 79.90/kg!!!!!!!
Köpte mig en fläskfilè för 59.90/kg, dubbelnougat till lördagen och tuggummi och gick!
Men utanför så stod dom o sålde lite intressanta saker...


Belgisk tryffel som Jeppe älskar! (10:-/st)
Kommer han att få på sin födelsedag som är på måndag men vi firar den i helgen!


Kolagodis, en hel burk för 15:-. Tjuvsmakade en och det smakar precis som kolaremmar!
Mums! Blir till att frossa i på lördag!

Nu har jag intervalltränat på gåbandet i 30 min och nu är det dags att ge sig ut på 45 minuters promenaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0