Min PT

Jag kan omöjligt berätta allt han sa och jag kan inte ens nämna nåt idag, tyvärr...
Jag varken orkar eller hinner, det får bli en annan dag.
Vi satt iaf i 2 tim och snackade och kunde lätt ha suttit i minst 1-2 tim till.
Jätteintressant och han va jätteduktig, verkligen fylld med kunskap!

En sak kan jag avslöja iaf...Han sa att "är hellre en köttbit med fet beasås och sallad
ist för (enligt migen nyttig) thaigryta gjord på kyckling med nudlar" ???????????????????
Går emot allt jag har trott på i HELA mitt liv men...jag älskar verkligen kall beasås så...


Jag gjorde som han sa o åkte o köpte beasås direkt!!!!
Fy fasen va gott det va!!!!!!

När Peter hämtade mig efter mötet så sa han att han hade en överraskning till mig!
ÄÄÄÄÄÄlskar överraskningar! Vem gör inte det!


Han hade köpt 1 kg jordgubbar (29.90)!!!!
Ser ni va fina dom är!!! Så gott!
Tack älskling!

Nu ska jag smaska jordgubbar, glo på Maria Wern och bara softa!
Fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul att PT-träffen gick bra! Det är väl bättre med kött, bea och sallad än kyckling och nudlar då nudlarna är kolhydrater kan jag tänka. Å så gott med jordgubbar, det fick jag smaka igår =0).

2012-04-18 @ 22:40:56
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0