Hmm

Jag är fortfarande på ett jävla humör...
Eller rättare sagt jävligt ledsen...
Har försökt att hålla gråten inne hela dagen.
Jag tog mig iaf upp på gåbandet och intervalltränade 30 min
och körde 20 min hantelträning efter det.
Jävligt starkt??? Ja det kan man ju tycka men jag tycker mer så här:
VA FAN SPELAR DET FÖR ROLL NÄR DET ÄNDÅ INTE HJÄLPER!!!!!!!!!
Ska iaf ringa VC på tisdag för att få ta ett sköldkörtelprov!
Måste förvissa mig om att det inte är det som spökar...
(är ju ärftligt och mamma har det så dom har bett mig att gå o
kolla mig med typ 1-1½ års mellanrum för säkerhets skull och det
är nog ca så lång tid sedan jag tog det sist...)
Låter det som att jag greppar efter halmstrån??
Ja, det kanske jag gör men nåt är ju fel!!!!
Tänker iaf utesluta det så får jag gå vidare sen.

Hoppas ni har haft en bra långfredag, det har inte jag...*har gråten i halsen*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror visst att det spelar roll. För om du ger upp nu så är ju alla de timmar du kämpat förgäves. Min gissning är för lite proteiner och styrka, men som sagt, det är en gissning. Känner du ingen som är PT som är bra på både träning och mat som kan tipsa dig lite om hur du ska tänka när det kommer till träning och mat? Jag tycker i alla fall att du är sjukt duktig!

2012-04-06 @ 23:18:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Jag tror att Anna kanske har rät...Min våg går allt annat än ner, men jag vet ju varför, den senaste veckan har bara vart moffa, moffa, moffa. Och tänk på att om du inte hade rört dig och ätit nyttigt så hade det gått uppåt istället å det är ju alltid trevligt att slippa. KRAM på dig!

2012-04-08 @ 01:49:16
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0