Fram och tebax

I fredags kväll strax före 19 åkte vi mot V-ås.
Annika och Thomas hade middagsbjudning för ett antal vänner (som vi känner oxå).
Annika hade ingen aning om att vi skulle komma utan jag hade bara haft kontakt med Thomas.
Minen på Annika när jag klev in i köket och frågade: Är det här det är fest eller? va obetalbar!
Hon stod i flera sekunder och bara glodde på mig. Ha ha ha, älskar att överraska folk!
De andra blev oxå glada o kom direkt fram och kramades! Så uppskattad jag kände mig!
Dessutom sa dom att jag va smal och såg fin ut! TACK! Tala om att det värmde!
Har i och med det fått nytändning och ny energi. Tack!

Kvällen va otroligt trevlig även om det blev lite fel ett tag...
Peter och jag hade haft en liten diskussion innan vi åkte så vi va väl inte på topp direkt...
och när jag kom ut från toaletten och fick se Peter dansa tryckare med min bästa vän till min nya favvolåt
(som Peter vet om och jag trodde faktiskt att internt att det liksom nästan va lite av våran låt) så brast det.
Jag blev grymt besviken och ledsen på honom så jag bara gick.
Tog ingen jacka eller skor på mig. Bara gick o gick o gick....
Som tur va så sprang Thomas ifatt mig till slut, annars kan jag helt ärligt inte säga hur det hade slutat.
Jag hade siktet inställt på en viss sak men Thomas ändrade på det.
Tack för att du fanns för mig då Thomas, och Annika som jag satt på trappen och pratade en stund med sen.
Anser iaf att det va en otroligt trevlig kväll och hoppas dom inte tycker att vi förstörde den trots allt...
Åkte förbi mina andra goda vänner Anna och Andreas på lördagen och tog en fika!
Jättetrevligt som vanligt! Åkte sen direkt hem. Vi åt pizza och tittade på tv hela kvällen.

Önskar att det va närmare till V-ås där alla mina bästa vänner finns.... =(

Kommentarer
Postat av: Anna

Och vi önskar också att det var närmare - fina du! Saknar dig och möjligheten att bara svänga över på en fika en kortis!

2012-04-01 @ 21:26:41
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0