Födelsedagsfirande

Imorgon fyller min lilla plutt 14 år!
Helt sjukt, 14 år!!!
Men eftersom han åkte till Henke idag och stannar hela veckan så fick vi fira honom idag.
Av mig och Peter fick han pengar och Belgiska tryfflar och av mormor och morfar fick han oxå pengar.
Jag smällde ihop en prinsesstårta. Det tråkiga är att alla tog bara varsin bit (förutom jag förstås)
och nu har alla åkt så det är ganska mycket kvar...
Får försöka bjuda över nån på fika så den inte går till spillo.


Stilisch va? =)


Födelsedagsbarnet börjar förstås!


Presenter är alltid kul!


Som sagt, det blev en bit kvar...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Mumsigt! Och fin tårta!!

2012-04-08 @ 17:28:49
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser riktigt smarrigt ut! Synd att jag inte bor närmare, då hade jag garanterat hjälpt till att äta ;)

2012-04-08 @ 22:29:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag hade jättegärna haft dig som fikagäst vännen!

2012-04-08 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0