Dagens träning

Började med jogg 20 min inne och fortsatte ganska strax därefter med ca 45 min promenad ute.
Pratade medd Kristin hela tiden och även ett bra tag efteråt. Tack för sällskapet!
När vi hade tjötat klart var det dags för 30 min intervallträning på gåbandet.
2 min gå, 1 min jogg, 2 min gå, 1 min jogg osv.
När jag klev av va jag så in i bängen slut i kroppen.
Det brände så jäkla dant i vaderna så jag trodde jag skulle dö!
Det gjorde det inte sist, frågan är vad skillnaden va denna gången...??
Ca 20 min efter avslutat pass körde Peter och jag våra hantelövningar på ca 20 min.
Alltså:
- 20 min inomhusjogging
- 45 min utomhuspromenad
- 30 min intervallträning på gåbandet
- 20 min hantelträning

Känner mig nöjd för idag!
Imorrn kommer det inte att bli lika mycket då jag ska möta upp en kompis på stan
som jag inte har träffat på säkert 1 ½ år!
Ska bli riktigt trevligt!
Hoppas jag orkar/hinner klämma in ett intervallpass på gåbandet på kvällen och
planen är just nu iaf att spela pingis med Peter.




Jädrans va stryk han ska få! =)



Kommentarer
Postat av: Kristin

Bra jobbat med träningen!!!! Å kul å prata med dig =0)

2012-04-03 @ 12:43:51
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0