Äntligen!!!!

- 1kg denna vecka! Äntligen!
Efter mycket slit så har jag nått min första målvikt!!!!!
Eller nästan eller jo...
Jag sa åt Peter att säga till mig när jag va på ,0 men det stod ,4.
Men jag tror faktiskt att det va ca ,4 när jag "gick av" till sommaren förra året.
Så nu börjar det intressanta!
Jag har varit så ledsen varje gång jag har vägt mig men idag blev jag glad!
Och helt ärligt så har jag inte en susning vad jag har gjort för skillnad denna vecka...
Jag tokfrossa godis i lördags dessutom...
Men nu tänker jag bara njuta heeela dan och festa ikväll med glädje!
(mer om det sen)


Så här glad är jag just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Skitbra jobbat Lena!!! Hela dig!!!

2012-04-13 @ 13:22:32
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Faan vad gött! Ett jättegrattis vännen! Hoppas du får en underbar fredag och resten av helgen med så klart! Kram

2012-04-13 @ 19:03:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0