Shopping

Det är så skönt när lördagen kommer och man slipper att gå upp o göra sig iordning och stressa iväg till jobbet.
Man kan bara ta det lugnt slappa och njuta.
Igår va jag iväg på en lite shopping tur, fick med mig en hel del roligt hem.


Den här t-shirten köpte jag till Jeppe (50:- på HM)


På Lagerhaus köpte jag en kakburk (69:-) och 4 st tabletter som jag ska ha som typ duk under fruktskålen och ljus i köket. ( 19:-/st)


En skitsnygg kjol enligt mig (350:- efter 30% avdragen rabatt)


Svarta tights på Indiska (99:-)


En scarf på Indiska (69:- på rea)


Leggings på Indiska (199:-)


"Genomskinliga" leggings på Indiska (79:- på rea)


124,50:- på Deichman (rea självklart)


124,50:- på Deichman (och även här rea såklart!)


Klänning på Kappahl (299:-, men jag hade en 25% rabattkupong och 50:- rabattkupong så jag betalade 174,50:-)


Lite svårt att se hur den ser ut men jag tycker naturligtvis den är snygg.
Peter sa bara: det är väl inte du, när ska du ha den?
Jag har nästan inga finkläder så om jag nångång blir bjuden på en tillställning som inte är "vanlig" fest så kan det va kul att ha nåt fint tyckte jag.

Va tycker ni? Har jag gjort bra ifrån mig?



Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, jag älskar att vara gravid, MEN det går ju inte att köpa kläder när man är gravid.... Kan ju inte köpa kläder nu för jag vet ju inte vad jag har för storlek om 4 veckor, så det är trist. Jag tycker du hittat fina grejer och bra priser också! Kjolen stod det verkligen Lena på, den är bara så du!

2011-10-22 @ 21:49:53
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Jättefina saker och kläder! Även om man inte brukar ha så mycket "finkläder" så kan det väl vara kul att ha något om tillfället skulle dyka upp, och du kan ju ha klänningen på dig när ni har middagsgäster eller bara känner för att göra dig extra fin ;-). Jag blir mycket gladare när jag fixar till mig lite extra (men det är ju inte så ofta man orkar göra det tyvärr... Kram!

2011-10-23 @ 14:55:42
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskar o shoppa! Bästa som finns!!! =) Mycket bra shoppat. =)

2011-10-23 @ 17:05:33
URL: http://pluppan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0