Peter's födelsedag

Idag fyller Peter 38 år! Äntligen är han lika "gammal" som mig.
Det är kul att va ihop med "lammkött" men man får  i 2 månader och 8 dagar höra att man är gammal...
Jag överraskade honom med frukost på sängen och ett paket. Jag vet ju att han älskar räkmackor så det fick det bli! Och i paketet va det inget speciellt. Hade köpt 2 flaskor rödvin, 4 goda öl, en dillchipspåse och en påse med smågodis som jag vet att han tycker om. En goodiebag med andra ord.



Grattis på din dag och hoppas du kommer att tycka att den blir bra!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, det ser mysigt ut! Jag älskar räkmackor!!!! Grattis till Peter!

2011-10-29 @ 18:18:56
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0