Kvällsmat

Åh va skönt att det är fredag! Jag bara äääälskar fredagar!
Jag åkte direkt från jobbet ner på stan och shoppade skiten ur mig, sååååå jäkla kul!
Jag ska ta kort sen så ni får se, blir kanske imorrn om ni har tur...=)

Ikväll åt vi köttbullar, stekt potatis och gräddsås. I helgen har vi alla barnen så det va bara att brassa på ordentligt med mat. Alla åt duktigt och blev mätta. Alltid kul när maten passar alla.


Potatisen står i ugnen, fick ju inte plats med allt på plattan på samma gång...

Nä nu blir'e att poppa lite popcorn och dra på en bra rulle eller nåt.
Ha en bra fortsatt fredagskväll alla!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Köttbullar, potatis och gräddsås är ju bara sååå gott!

2011-10-21 @ 23:32:51
URL: http://an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0