Boring...

Händer inget speciellt roligt i mitt liv just nu så jag tänkte att jag skulle lägga in lite gamla bilder ist.
Eller helt ärligt så är det jäkligt tufft...
Jag jobbar och håller på med styrelseuppdrag så jag håller mig över ytan...


Godingen med sin favoritnalle i sep-04 (då va han 6½ år)


Min andra goding i sep-04 (då va han 9½ år)


Min tredje goding i sep-04 (bilen är faktiskt lika fin idag!)


Goding nr 4. Vet inte om det är min goding längre eller ej...tiden får utvisa...

Lite deppig avslutning men så är det i mitt liv just nu...
Det är därför bloggen är låst, vill inte att folk ska gotta sig i mitt elände... 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag hoppas att det blir bra snart igen! Jag kan ibland sakna att ha en låst blogg för jag vill berätta om varför jag är ledsen eller hur livet är men eftersom vem som helst kan läsa så får jag välja vad som ska vara med...

Hur som håller jag tummarna för att det blir som du vill! Du har fina barn Lena!

2011-10-26 @ 18:19:42
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0