Behövligt...

Idag när jag kom hem från jobbet så tog jag tag i mitt liv...
Jag satte på tvättmaskinen, ringde ett samtal som jag fick i uppgift att göra på styrelsemötet igår, dammsög, plockade ur och i diskmaskinen, klippte Jeppe, tog ner torkad tvätt och hängde upp den nya blöta, tog en dusch och nu sitter jag o softar framför min älskade laptop! Hann inget av detta igår för då bakade jag mitt goda hårdbröd innan jag stack på styrelsemöte till 22...Nu känner jag mig iaf duktig! Och klockan är bara 17.30 så jag hinner softa mycket ikväll, förutom att kvällsmaten ska göras förstås...


Tvätten på väg ut ur maskin


Min förbannade dammsugare...hatar att dammsuga...


Ren disk urplockad, skitig på väg in


Mina klippverktyg


Älskade Bepps (bilden är inte från idag)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Duktigt! Tänk om jag fick den energin någon dag =0) Vi har ett helt rum med lådor som ska packas upp och en massa saker som ska sorteras...någon gång.

2011-10-19 @ 22:38:29
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Men alltså hur dags kommer du hem på dagarna om du hunnit med allt det där och klockan bara är 17.30????

2011-10-21 @ 23:30:52
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Ca 15.30 är jag hemma. Men jag är effektiv som f-n serru! =)

2011-10-22 @ 00:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0