Renovering...igen!

Tänkte att jag gör ett snabbt inlägg så ni inte tror att jag har gått o dött eller nåt...
Vi håller nämligen på att renovera vårat vardagsrum!
Det blir nya tapeter, nytt golv och nya möbler! (inte sofffa och bord för dom är skapligt nya)
Det kommer att bli så skitfint tror jag!
Jag hade en tanke om att lägga in bilder vart efter renoveringen fortskrider men...
Jag har möte både måndag och tisdag så jag tror inte att jag kommer att hinna...
Lovar dock att jag kommer att lägga in bilder efteråt så ni får se ALLT!

See you soon =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer väl ihåg att ta "före"-bilder också?!?

2011-11-12 @ 21:21:28
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Anna

Du kommer väl ihåg att ta "före"-bilder också?!?

2011-11-12 @ 21:22:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Kan du ge dig på!=)

2011-11-12 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0