Fullt upp!

Just nu är det lite mycket...
Började dagen (alldeles för tidigt enligt mig...) med Jeppe's utvecklingssamtal kl 8.15.
Det va så jäkla mycket bilar på vägen dit så jag trodde jag skulle bli tokig!
Är ju inte riktigt va vid att va ute o köra vid 7.45...
Åkte efter en timmes snack direkt till jobbet naturligtvis.

Efter det drog jag en riktig sväng...
Först till Cervera för att köpa ett tallriksställ ( 99:-) sen till Ikea för att inhandla följande:
En stor bordslampa för 599:- (som jag dessutom va tvungen att köpa en glödlampa till för 89:-...)
En ny golvlampa för 129:-
4 svarta ramar till mina kort för sammalagt 67:-
2 nya blommor till köket för 12:-/st
Sen bar det av till Elgiganten och inhandling av dammsugarpåsar för 99:-.
Efter det blev det Jula och möbeltassar och en kontakt för sammanlagt 132:-
Jysk va ju tvungen att åka till eftersom mina svarta panelgardiner har blivit beiga!!!! Tala om solblekta!!! Hur fasen kan svart bli till beige?? Nåja, dom gick på 99:- för 2 st så det va väl inte hela världen.
Och sen...fick jag äntligen hämta mina nya tapeter!!!!!
Fondtapeterna gick på 1497:- (499:-/rulle) och de andra enfärgade 1995:- (399:-/rulle)

Efter att ha rensat skapligt skitrent i plånboken åkte jag hem för att hinna göra i ordning mat innan styrelsemötet började... Jag gick vid 18.20 och kom hem 22.20...Pust...Men jag blev väldigt glad när jag kom hem för Peter hade satt upp alla tapeter förutom fondväggen!!! Så jäkla duktig han är!

Dessutom har vi bokat biljetter till en fars som går på Vallarna i Falkenberg på somrarna men som vi tyvärr inte kom iväg på i somras. Den kommer en dag till Linköping i mars och idag kl 10.00 va det biljettsläpp.
Jag frågade våra vänner Frida och Dennis om dom ville hänga på och det ville dom! Kul som f-n!
Så nu har vi nåt att se fram emot i vår iaf! =)

Bilder på alla "roliga och relevanta saker" kommer naturligtvis längre fram när vi har fått i ordning.

Konstaterar att det har varit en rolig men lite jobbig/stressig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna!

Oj vad mycket du hunnit med och vilken shoppingtur!

2011-11-16 @ 10:24:50
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Ja igår va det fullt upp kan man säga...Men fasen va roligt det är att shoppa!

2011-11-16 @ 17:50:09
Postat av: Kristin

Du har högt tempo ;-) jag förstår inte hur du hinner med allt! Kul med nya tapeter, det ska bli kul att se slutresultatet!

2011-11-17 @ 14:24:02
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0