Sjuk och helt slut...

Nu har jag hållt på o varit sjuk i snart 4 veckor med bla ont i halsen, heshet, feber, utmattning, bihåleinflammation och nu på slutet astma... Har fått besöka sjukan 2 ggr och hämtat ut en del mediciner. Inte kul att behöva lägga (hittills) 1000:- på sånt när det snart är jul...(Dessutom gick bilen sönder i veckan)
Idag fick det va nog, jag gick faktiskt hem från jobbet!?!? Hör o häpna, det gör jag i princip aldrig. Men Peter skällde på mig oxå o sa att nu får det va nog o hälsan går faktiskt först!
 
Dessutom är det så mycket skit just nu runt omkring som händer så jag ger snart upp känns det som... Henke tjafsar, han dyker inte upp på avtalade möten med Jesper's rektor och skolsyster, ham jävlas, Malin gapar, Peter och jag är skitnervösa för hans röntgen, i magen på Peter's mormor har dom hittat en tumör, Pete's far har tydligen haft ev en stroke el liknande till, Peter's mor har opererat bort knölar i båda brösten, min mor har fått 8-10 mediciner för hjärtat och diabetesmedicin, Jocke vill inte komma denna helg för han tycker det är tråkigt och nu ska Henke lura över Jeppe till sig oxå...det blir bara lite för mycket när man dessutom är sjuk själv...hur mycket ska man orka??
Henke sa att han skulle ge svar ang min förfrågan om Jeppe kunde vara hos honom en specifik vecka i AUGUSTI innan helgen...(Tycker själv att jag är ute i GOD tid) Nu är det torsdag och jag har fortfarande inget hört... Är så jävla trött på den mesen! Känner mig mer låst och styrd av honom nu än när vi bodde ihop.

F-låt men jag va bara tvungen o skaka av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att du måste få skriva av dig! Sen är det ju så att när man är sjuk själv så är det mycket svårare att orka ta itu med det som händer runt omkring. Ta en dag i taget och koncentrera dig på att vila och bli frisk själv - sen kan du oroa dig för allt det andra som händer omkring dig. Massor av kramar vännen!

2011-12-15 @ 21:43:18
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ojojoj, ni har det inte lätt just nu :-(. Meningen med att ha en blogg (och särskilt en som är låst) är ju att man ska få skriva av sig, lite som en dagbok ;-). Jag håller med Anna, se till att bli frisk så att du kan orka ta itu med resten sen. Stor kram till dig Lena!!!

2011-12-16 @ 02:51:58
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0