Satans helvetes jävla skit!

Jag är så jävla trött på allt skit!!!!!
Jag är så jävla ledsen, förbannad, besviken, trött och en massa mer...
Allt jävla onödigt tjafs som dyker upp...
Jag skiter fan i det här nu! Antingen så drar jag åt helvete el så gör Peter det el så tar jag fan livet av mig!!!!!
Det är iaf så jag känner just nu!

Så länge han tycker det är ok att Malin ska bestämma i vår familj (om man nu kan kalla det för det...)
och låter henne göra det och bråkar med mig istället så kommer det fan inte att bli bättre!
Det har jag sagt hela tiden men han väljer ändå att fortsätta fitta med henne...
Om ni ska skilja er eller separera så skaffa er för fan inte en karl som har barn! För då ingår det ett jävla ex som ni absolut inte vill ha med på köpet kan jag lova! Och ska dessutom "din nya kärlek" hålla på o fitta med exet för att han är rädd, inte vågar, inte vill eller va fan det nu är för anledning så kan det inte gå väl! Så är det bara!
Jo iofs, det kan det...om ni själva är mesiga och tycker det är helt ok att folk trampar på er och styr ert liv!
Jag är inte sån iaf. Jag vill gärna bestämma över min egen familj.

Är det fel? Har jag fel? Är det jag som ska "lägga" mig o gå med på att nån annan styr mitt liv??????
Jag bara undrar...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag tycker inte att det är okej, det måste vara ni två som tillsammans bestämmer om det som rör er alla som bor ihop. Men att ni själva har det största ansvaret för era egna barn.

Vad säger Peter då? Är han medveten om problemet? Så länge han inte uppfattar det som ett problem så blir det ju inte bättre.

Jag hoppas att ni kan prata med varann och komma fram till en lösning som båda tycker är okej. Och att du kan få förklara för honom hur du upplever det utan att han hamnar i någon försvarsställning, utan att han verkligen lyssnar.

2011-12-19 @ 01:53:25
Postat av: Anna

Frågan är ju om Peter förstår hur du känner och ser på det här med att hon styr och ställer. Det verkar ju som att ni uppfattar det väldigt olika och då kommer han ju aldrig att ta ställning för er mot henne.

Så då lutar det åt att du måste ta beslutet om hur du vill ha det för att må bra. Min erfarenhet är dock att man inte kan ändra någon annan än sig själv.

Kram

Kram

2011-12-20 @ 21:53:16
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag återkommer med kommentarer när jag orkar mala om skiten...Just nu ställer jag mig in på att leva mitt liv...asså utan sambo. Det enda jag ville ha va en som älskade mig och som jag kunde älska utan förbehåll och som vill satsa 100%. Känns inte som att det är så och då är det väl bara att gå vidare antar jag...

2011-12-22 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0