Resa

För ca ett par veckor sen bokade Peter och jag en resa tillsammans med Frida och Dennis.
Skitkul verkligen men mitt ex bråkar så in i helvete så det tog lite glädjen ifrån det hela...
Jag har som sagt redan bett om en vecka i augusti oxå som han skulle ha svarat på för en vecka sen men jag har inget hört....IDIOT!
Vi åker iaf till Korfu till ett ställe som heter Karousades. Hotellet heter Makis. Det är 10 meter till stranden och 0 meter till centrum =) Jag tror det kommer att bli askul!








Kommentarer
Postat av: Kristin

Det ser härligt ut! Jag älskar att resa men tyvärr har vi ingen resa inbokad för tillfället.

2011-12-17 @ 00:48:07
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0