Ny mobil?

Snart när Peter kommer hem så ska vi åka ner på Ikano och titta på en ny mobil till mig...
Vi får se om det blir nån...Han har det tydligen väldigt svårt med att hitta nån julklapp till mig så jag har inte riktigt fattat om det är så att han tänker ge mig en ny mobil eller...
Dom har ett erbjudande mellan 8-11 dec så det är läge att börja fundera...
Det kommer att bli en dyr julklapp om det är det jag kommer att få, vi får väl se.
Jag kommer naturligtvis att uppdatera om läget.
Det tråkigaste är ju att jag kommer att veta julklappen innan jul och sitter då utan paket på självaste julafton...men det är väl den smällen jag får ta och självklart så kommer jag vara tacksam om det är den julklappen jag komer att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0