Funkar det nu då?

Igår funkade det inte när jag försökte blogga så jag försöker nu då...
Jag stack iväg på annandagsrea igår...Åkte hemifrån 9.18 och parkerade bilen i garaget 10.18!
Då hade jag varit inne på alla affärer på Ikano som jag ville o dessutom provat kläder i 3 av dom! Snabb va?


Linne på Cubus för 64:-


T-shirt på Cubus för 49:-


Tights på Lindex för 99:-


Kofta på Kappahl för 149:-

När jag kom hem så kom vi på att vi skulle ner på stan till Webbhallen och köpa en Ipod till Jeppe för hans julklappspengar så Peter, Jeppe o jag brassade ner.
Det va inte så farligt med folk på stan faktiskt. När vi hade köpt Ipoden och sprungit runt lite så avslutade vi med att köpa med oss fika hem...


Windsorskivor!


Det är nog fasen det godaste fikabrödet som finns!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har nog aldrig hört talas om Windsorskivor. Vad innehåller de?

2011-12-27 @ 20:23:09
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0