Fest!

I fredags va jag på tjejfest! Vi hade så jäkla kul!
Det va länge sen sist och nu va det lite nya bekantskaper med.
Jag är så glad att ha fått träffa dom här tjejerna för dom är hur goa som helst!
Tyvärr så tog det ut sin rätt att det va fredag så jag åkte hem vid 01-tiden när de andra gick ut...
Jag va så trött och ganska bra på arselet så jag tyckte att det va bäst så.
Förhoppningsvis så dröjer det inte så jäkla länge till nästa gång...=)


Frida och Pernilla


Carolina


Linda


Och jag lyckades fastna på en bild med Linda


Partypinglor


Extraeffekter kunde läggas till...ha ha


Skratta gjorde vi en hel del!


Frida va glad =)


Puss på dig Linda

Som sagt, det här måste vi bara göra om!!!! Och det snart!

Kommentarer
Postat av: Kristin

det ser ut som det var en rolig fest =0).

2011-12-05 @ 15:37:35
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Lena

Det va det kan jag lova! =)

2011-12-05 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0